tjuvlyssning

Det här inlägget skriver jag under press, när som helst riskerar jag att bli upptäckt och då skulle det bli väldigt pinsamt. Iallafall, Sitter på ett tåg med hela idolproduktionen inkl. idolerna. De är lite slitna för de har festat igår hela gänget. Brevid mig och snett mittemot sitter brudar som tydligen sysslar med scenografi och dans. Deras chef kom precis förbi och sa "ja men va bra, jag ser att de flesta av er redan sitter och tittar på gårdagens uppträdande och analyserar scenografin." Han går förbi några stycken och säger "ja du kollar på den delen, och du kollar på den delen...sen kommer han fram till en tjej som känns väldigt mycket som syrran. Och du tittar på.. eh vad är det där? KUNG FU PANDA? och tjejen som blir lite paff över att bli påkommen svarar nja....alltså jag analyserade lite igårkväll efter uppträdandet. haha...Igårkväll när de andra festade analyserade hon för att hon skulle få tid över till att se kung fu panda nu. Troligt syrran-look-alike-tjejen, troligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0