somalisk afton


Per är borta på futsal hela dagen och jag tänkte att jag skulle passa på och göra saker som jag inte gör så ofta. Nu har jag precis klippt mig själv med pers rakapparat för det gör jag inte ofta men så tog batteriet slut efter 2/3 så bakhuvet är i små toffsar. Nu ska jag och toffsarna vandra iväg till röhska för att delta i "somalisk kulturafton" och för att komma in i rätt känsla har jag rakat in ett S i huvet, ja S för Somalia alltså, inget annat men det hajade ni. Kläder för dagen är Kongolinne ovanpå skjorta. Jag hade inget Somaliskt linne, bara det här kongolinnet och ett kopparbergslinne och då tänkte jag att kongo ligger ju iaf i samma världsdel. Nu kör vi Somalisk afton, jag, toffsarna, S:et, kongolinnet och förhoppningsvis nåra fler människor som har letat sig till Röhska. Önskar att du var med mig lilla Hodan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0