Rapport från Rickard, läkare utan gränser

Fick en rapport från Rickard som jobbar för läkare utan gränser. Han skrev en kommentar i bloggen, jag lägger ut den här som ett inlägg nu:
Tack för ditt fina och insirerande blogginlägg och tack för att du valt att stödja vårt (läkare utan gränser) arbete i att hjälpa de närmare 12 000 000 människor som är i akut behov av assistans och vård som följd av torkan i Somalia och resten av Afrikas horn. Jag befinner mig för tillfället Nairobi för att arrangera transporter av medicin, mat och skydd till våra projekt i Somalia och kan bara intyga att oavsätt hur det går mellan Måns och Marie så ser det inte så ljust ut för de drabbade i Somalia... Tyvärr skulle jag nog säga att de senaste rapporterna jag får nu säger att det nog är ganska mycket värre än vad som rapporteras i media. Igen, tack och lycka till med insamlingen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0