Jag tror att livet håller på och ger tillbaka för ett tungt 2010..

När jag sitter härhemma i lägenheten i mina återhämtningsbyxor, lyssnar på regnet som smattrar, dricker en kopp kaffe och väntar på att Milan ska spela på duken på väggen så kan jag inte låta bli att tänka "det är alltså på det här sättet det funkar? Livet håller på och försöker ge tillbaka lite grann för ett jävligt tungt 2010. Jamen tack då!

förresten, sjukt vig va? jag har alltså tagit en bild på byxorna och fått me huvet på samma bild. Nöjd. mycket nöjd.

Kommentarer
Postat av: BM (Britt-Marie)

Alltså det tog en stund innan jag såg vad fan du höll i på bilden :-) Otroligt vig, håller med....

Mycket bra första halvlek igår lite sämre andra, härligt att ni är i FINAL :-) En repris på Tisdag tack :-)

Jag skulle ju ligga "lågt" igår!! Men det gick inte... kände för att hylla Rohlin :-) Hon e grymt bra. Och jag är SÅÅ glad för bronströjan som jag fick :-)

2011-08-28 @ 12:15:49
Postat av: Lisa

Japp, håller me dig! och håller med om Rohlin, hon var och är riktigt bra. Nu kör vi på tisdag också så avslutar vi den här månaden som en vinnar-månad:-)

2011-08-28 @ 20:46:38
Postat av: morsan

Underbar bild!Blir så glad av att se den!

2011-08-29 @ 18:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0