en sjuk grej.

När jag lirade hockey så spelade jag tillsammans med "empa". Vi hade stött på varandra innan jag började i AIK för hon hade lirat i samma pojkserie som jag och eftersom det var ont om tjejer så kände man till varandra. Empa och jag var lika på många sätt och vi spelade backpar tillsammans, hon med nummer 5 och jag med nummer 4. Vi kom på att vi fyllde år på samma dag, födda 15e september 1982. Coolt tyckte vi. Vi kom på att hennes mamma hette Lena och min också. Vi kom på att hennes mormor hette Karin, samma som min. Svincoolt tyckte vi. Så det sjukaste, jag bodde på stellavägen 14 i Järfälla, empa bodde på andra sidan stan , på Stallvägen 14 i täby. Hur sjukt är inte det? SÅ SJUKT! För några år sedan gick empas pappa bort, förra året gick min pappa bort. Även fast jag inte träffar empa speciellt ofta nuförtiden så känner jag ett speciellt band till henne. Jag tycker det är ballt jag. Riktigt ballt.

Kommentarer
Postat av: -loa

Så livet kan ställa till det!

2011-08-28 @ 08:39:00
URL: http://solnasnack.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0