De behöver vår hjälp!

Jag kommer köra på i några dagar nu, fortsätta peta folk i ansiktet för att påminna, ni får ha överseende.
Missade du att ge igår? tänkte du "jag gör det imorrn"? I så fall gör du det  NU.


Danske Bank aka Östgöta enskilda bank. kontonummer: 1306 0109680 fyra första är clearingnummer. Pengarna går via mitt konto till läkare utan gränser,

 

Eller gå in på: www.lakareutangranser.se/timme

 

Ännu enklare, via sms, kräver inget engagemang alls: http://www.lakareutangranser.se/gava/Andra-satt-att-stodja/Mobilsupporter/

 

Jag har fått in över 15 000kr på mitt konto, på ett dygn. Utöver dessa pengar är det massor av människor som har hört av sig och meddelat att de har skänkt pengar på olika sätt och det gör en varm i hjärtat när man får höra hur mkt folk gör.
Väldigt blandat med folk som har skickat in till välgörenhetskontot, tänker att jag gör ett inlägg om dessa människor om några dagar då vi förhoppningsvis är ännu fler.
Bra jobbat, nu fortsätter vi påminna varandra!! keep up the good work så gör vi skillnad.

Kommentarer
Postat av: Helen Burman

Härligt Lisa! 15 000:- på ett dygn!!! WOW!!

2011-08-04 @ 22:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0