Värsta arrangemanget på gång just nu, MISSA INTE!!!!!

Bloggläsare, facebookvänner, vänner, familj, sambos, hundjävlar, lagkamrater och annat löst folk: vet ni att det precis just nu pågår ett grymt stort arrangemang där ni bor? Jag visste om det för ett tag sen, glömde bort det under ett par veckor men nu har de tydligen börjat marknadsföra sig igen med våraffischer och grejer. Eller om jag bara kom på det som ett led i min egna reflektion. Hursomhelst har jag blivit påmind om det de senaste dagarna och det är jag tacksam över, hade jag fortsatt ovetandes så hade jag missat hela skiten. Hajar ni? HELA SKITEN!! Eller kanske inte HELA skiten men några extra veckor helt i onödan. Arrangemanget kallas LIVET och det är fucking great. Om ni bara ska gå på ett enda arrangemang i år så välj Livet. Ditt eget that is. Its good shit.

Kommentarer
Postat av: Morsan

Jag är med!Livet är bästa arrangemanget nånsin!

2011-04-07 @ 20:32:43
Postat av: Lotta Z

I'm in!

2011-04-07 @ 21:17:44
URL: http://lottaochdom.blogspot.com
Postat av: Gunilla Z G

Jag är också med!

2011-04-08 @ 07:53:47
Postat av: E

Jag tänker vara med!

2011-04-08 @ 08:33:24
Postat av: Lisa

Fan va kul, DÅ KÖR VI!!!!!!

2011-04-08 @ 17:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0