först milan och nu messi

Först Milan och nu messi. vi snackar fotboll. Glöm det där surret jag körde förra veckan, det om att man inte ska trycka hela godispåsen på en gång, att man inte ska idiot-titta fotboll. Fotboll är ju kul, hur kan det bli för mycket? Can not. Can not be to much. fotbollfotbollfotboooooll. Idag har jag varit med mamma på stan. Drog in henne i adidasaffären för att visa nya fotbollsskor som har kommit ut på marknaden, hon är gullig lilla morsan, kommenterar färger och bekräftar mig när jag säger "känn, känn, visst är de lätta??". Då säger morsan, jaaa, skitlätta, känns knappt som en sko. " och jag blir lycklig över att hon hajar hur lätta fotbollsskorna är nuförtiden. Sen säger jag: Sjuka färger nuförtiden va??" och morsan svarar "Ja verkligen! tar upp en sko och säger "den här färgen vet jag inte vad jag tycker om". Och jag vet att morsan är med mig och hajar vilka knäppa färger det är på dagens fotbollsskor. Nöjd. Att bli bekräftad i mitt tjat, det är sånt jag lever på.

Kommentarer
Postat av: Benny

Hej jag vill skicka en hälsning till din mamma från middagssällskapet på Hasseludden Spa i januari 2006

2011-04-05 @ 14:55:53
Postat av: Lisa

Hej Benny, jag ska hälsa henne detta!

2011-04-06 @ 11:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0