den beste dagen i hele mitt liv!

När jag vaknade imorse var jag till 99% övertygad om att det här skulle bli en av de tyngsta dagarna i mitt liv. Nu sitter jag här med känslan av att ha upplevt den bästa dagen någonsin. Detta var den beeeste dagen i hele mitt liv! Tack Gud, tack pappa, tack savi, tack alla ni som fixade det här. Dessutom fick jag med mig 2 viktiga lärdomar:
nr.1 Även om man är 99 % säker på sin känsla och tror att man vet så behöver det inte stämma. Betyder att även om man ligger under med 3-0 och det är 10 minuter kvar så kan det faktiskt vara så att det just den här dagen inte är vanlig logik som gäller. Nr.2 Man ska vara förbannat tacksam om man får vara med och spela med en boll. Man går runt som något jädra psyko och är besviken för att man inte presterar som man tycker att man borde. Vad är det? Dessutom, Vart finns respekten mot de stackarna som är skadade? Nä, va f-n håller man på med egentligen. Prestation går upp och ner men så länge man får vara med och kan lira boll ska man vara fantastiskt tacksam, lycklig och välmående. Jag säger inte att man ska vara nöjd med att vara dålig,klart man ska kämpa för att bli bättre men låt inte de ambitionerna ta bort glädjen och tacksamheten över att få vara med för då blir du garanterat inte en bättre fotbollsspelare.
Tack livet!!!!

Kommentarer
Postat av: Amme

You go girl, thats the spirit! Heja Eken!

2011-04-12 @ 08:36:47
Postat av: ek

tack amme,va glad jag blir!!! och kul att du hinner med att följa bloggen trots mindre flexibla tider på jobbet:-)

2011-04-12 @ 22:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0