WHAT?

Alltså vad HÄNDER? The American. 2 timmar G.Clooney= garanterat halvbra film. Trodde vi. Vi kan ingenting om film. 2 timmar george och ändå Vilket kattpiss till rulle. Hur kan en film med georgieboy vara dålig? Och ännu mer intressant fråga: Hur kan den vara den sämsta film man har sett på bio någonsin? DET ska jag och per och jompi fundera på över natten.
Sa jag att vi satt på första raden? SIsta intressanta frågan: HUR är det möjligt att allla biljetter utom de på första raden var slutsålda till denna skitfilm?
Min första tanke var att jag skulle sprida att filmen var fantastisk för att folk runtomkring mig skulle pinas igenom samma tvp timmar som vi men när inte ens jag kan med det, då hajar ni hur illa det är.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha... Ja det hade varit kul.....Per berättade att den var riktigt dålig men vi har nog sätt en ännu sämre fast på dvd. Göta kanal 3. Den var så dålig att jag blev generad.

2010-09-27 @ 10:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0