sova middag

Det är lätt att bli trött när man tränar sjukgymnastik och intervaller istället för fotboll. Ekvationen blir lite ojämn. Okej det är kul att kunna springa och styrketräna men om man får tillbaka 12 från en fotbollsträning så får man kanske tillbaka 4 från ett rehabpass och intervalllöpningar. Jobbighetsfaktorn ligger på 7-12 på fotbollen och 8-12 på rehaben så kostnaden är liksom lika mycket. Det blir minus på kontot mao och därför blir man lätt lite extra trött mellan passen. Meaning: Det är bra för mig att sova middag så det ska jag göra idag.



Kommentarer
Postat av: jennie

Haha, jag tänkte kommentera det här inlägget men så kom jag på mig själv med att tänka att "herre min jö, Lisa måste ju tycka att jag tokstalkar henne och typ skaffa säkerhetsdörr och vakter utanför fast jag inte ens bor eller brukar vistas i Götet" så jag gör inte det. Kommenterar alltså.

2010-09-24 @ 12:34:52
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: Lisa

hahaha....va knäpp du är! hahaha...du är på tå och intensiv och jag gillar det jennie!!! :-) tack! kram

2010-09-24 @ 16:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0