pappa

Idag har jag  pysslat med en liten pappa-film i Imovie. Satt ihop filmklipp av farsan från de senaste månaderna, galet känslosam blev jag med det var fint. Pratade med familjen om begravningen idag också, den kommer blir så himla fin och bra,  precis som om farsan själv hade fixat allt. Perfa! Om det är någon därute som har tänkt att gå på begravningen så vill jag bara påminna om att man ska anmäla sig, sista dag är på fredag och anmälan gör man genom att skicka ett mejl till [email protected]

Kommentarer
Postat av: Sis

Ja de kommer bli så fint! Världens bästa!

2010-09-22 @ 23:35:57
Postat av: jennie

Fint, även om det är jobbigt och tufft är det säkert skönt att aktivt bearbeta och jobba sig igenom det tuffa. Och jag är helt övertygad om att det kommer att bli hur fint som helst! KRAM!

2010-09-23 @ 05:53:07
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: Lisa

det blir grymt!

2010-09-23 @ 22:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0