Några bilder från eftermiddagen...


Började dagen med teknik och snabba fötter på fotbollsplanen...



okej, jag erkänner, den här bilden är inte från idag. Men det är inte långt kvar, teknik och snabba fötter på planen och knät känns kanon!


Därefter lunch på fokus med delar av laget och lille Per..


Två timmar på kansliet och var sjukt produktiv, det här skapade jag:
Jag, Valpen och Maria åkte till gymmet och körde ett riktigt riktigt bra och tungt pass.
Som grande finale på denna härliga dag åkt jag, valpen och uffe ut till havet för att celebrate queen and king of heaven. Valpens morsa och farsan.
De lös på oss mellan molnen:
Och vi lös tillbaka mot dem..
Uffe var den enda som badade:
En fantastiskt fin dag!

Kommentarer
Postat av: jennie

Åh, härligt, det var du sååå värd!



Haha, vad roligt att du kallar Per för Lille Per, jag kallade alltid Peter för Lilla Peter förut och tyckte att det namnet liksom flöt hur bra som helst. Men så lackade han och började kalla mig för stora Jennie. Då slutade jag kalla honom lilla Peter. Så kan det gå.

2010-09-23 @ 19:58:28
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: Dammis

Det finns många 'kings and queens of heaven'...

Tror de alla sken på er!

2010-09-23 @ 20:17:03
Postat av: Lisa

Tack jennie! Nu blev det ett jädra liv härhemma "jennie skriver att peter lackade", du kan inte hålla på och kalla mig för lille per!!! Sen testade per "stora lisa" men då körde jag "bryr mig inte, bryr mig inte, bryr mig inte" samtidigt som jag slog med armarna över öronen :-)



Dammis: Ja de lär ju vara ett gäng däruppe:-)

2010-09-23 @ 22:26:52
Postat av: jennie

Hahahahahaha, förlåt...

2010-09-24 @ 05:50:07
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0