lite för ivrig

En tjej som jag hade som vän på facebook sympatiserade med SD. Blev så j-a ivrig att få bort henne från min vänlista så jag gick in och klickade bort. EFTER jag hade tagit bort henne gick jag in och kollade på en status som hon hade för några veckor sedan "Har ätit indiskt för första gången".  Okeeeej loppan, kanske du ska fortsätta jobba lite för att få bort den där indien från vårt land så kan du sitta och trycka köttbullar resten av livet. FAN va less man blir på folk. Kan jag lägga till henne som vän igen bara för att få skriva in en spydig kommentar i loggen? skit att jag jämt ska vara så ivrig.

Kommentarer
Postat av: jennie

Köttbullarna kommer ju typ från Turkiet från början, så människan får nog nöja sig med att äta sill och potatis och handla på IKEA. Kul för henne.

2010-09-21 @ 10:06:21
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: Anonym

ja precis, du ser, finns fan ingen mat kvar :-) Kul liv för den lilla sill-pellen! :-)

2010-09-21 @ 21:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0