jag tror att farsan är solen


Bilder från idag:


Jag tror att farsan är solen och därför letar jag efter den när jag är ute. Idag har den dykt upp precis hela tiden."men vaddå, varför skulle din farsa vara solen, alla andra döda människor då? tänker ni. Ja, jag vet, oklok tanke av mig men jag har inget behov av att vara klok när min farsa är borta, jag har behov av att känna att farsan är med. Farsan är solen för mig och ni som har andra döingar kan ju låtsas att de är solen för er. (Ni kan låtsas för jag vet ju vem som Egentligen är solen)

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Vad fint Lisa! Klart han är solen.



Tacka honom å mina vägnar för vädret på sistone. Han måste ha varit uppe på sistone. (vilket är bättre än nere om du hajar min ordvits) :)



Kram

Postat av: Amme

Vad härligt och fint du skriver Eken! Man skrattar och gråter omvartannat när man läser, så otroligt mycket känsla dina texter! Då tänker jag förstås framförallt på texten om onepiece ;) Varm kram!

2010-09-29 @ 21:24:33
Postat av: Designing good life - Sarah

Klart att han är solen. Vad skulle han annars vara? Nej, just det.

2010-09-30 @ 08:40:26
URL: http://www.designinggoodlife.se
Postat av: jennie

Fina tankar tycker jag och inte alls oklokt, härligt att du kan se saker så fint för dig själv, då spelar det väl ingen roll vad andra tycker! Och du är ju ändå schysst och lånar ut solen litegranna... ;-) Tänker på dig massor nu i dagarna. KRAAAAAM!

2010-09-30 @ 10:21:28
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: Lisa

hedda: Tack och tack för att du är så där heöa tiden även när jag inte sitter bredvid dig omklrummet:-)

amme: Tack amme, snäll du är! såna kommentarer får mig att vilja fortsätta skriva, skitkul att höra!

Jennie: Tack din lilla mästerkommentatör! en vecka kvar nu va? Lycka till!!!

2010-10-01 @ 12:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0