i simhallen

I sthlm har jag tränat vattenträning. svinbra och jobbigt så man får blodsmak, det gillar jag. Lite äckligt att vara i vatten med andra men jag försöker tänka bort det. Iallafall så är det ju folk som går runt och tror att min frilla innebär att jag är en man. Eller det kanske är annat också men jag intalar mig att det handlar om frisyren för det känns bättre. När jag går in på damernas i badhuset så är det ett kritiskt tillfälle, speciellt när det är barn och äldre (två grupper av människor som har svårt att skilja på tjejer med kort hår och killar, eller om det är mer än det korta håret men oavsett svårt att se att jag är en tjej) För att undvika jobbiga situationer försöker jag få på mig bikinin ganska snabbt , jag går från fullt påklädd till bikini på bara nån minut. Med bikinin kan jag andas ut. Eller inte. Går i bikini och möts av en liten 6årig tjej som kollar med stora ögon på mig. Jag försöker visa att jag har bröst, hur man nu gör när man försöker visa det, jag antar att jag spänner upp dem eller nåt men 6åringen uppfattade inte de brösten för så fort hon har gått förbi säger hon till kompisen "var det där en kille??". Härliga, ärliga , jävla barn!

Kommentarer
Postat av: Walpie

Lisa. Du har en grym förmåga att skriva precis så som du pratar. Detta gör att din blogg är så fantastiskt rolig, sorglig och bra på många sätt.



I will länk it on my facebook.

2010-09-16 @ 17:01:43
Postat av: palmis

Manboy, manboy, we can call you manboy....lallalalllallalla!

2010-09-17 @ 13:00:49
Postat av: Lisa

Walpie, tack. vet du att du pratar precis som du tänker och det gör att du blir så fantastiskt rolig:-)



Palmis: men tack palmis, du är ju hiiiimla gullig! ;-)

2010-09-17 @ 16:58:02
Postat av: Holst

H aha ah, Gunsan sa å mej att jag måste läsa det här inlägget!! ha ha, men när man inte ens behöver anstränga sig för att visa att man har bröst och har en tight dri-fit tröja på sig, och två kvinnor i 40 års åldern frågar om jag gått in i fel omklädningsrum på gymet..... va gör man då?!?!

2010-09-19 @ 22:34:28
Postat av: Lisa

Holst: haha..tight tröja eller bikini, jag tycker att jag borde vara lite mer tydlig i bikinibyxor än du i shorts men jag ska fasen komma på något riktigt bra som man kan ha som standardsvar:-) haha...

2010-09-20 @ 13:12:50
Postat av: Holst

Hör gääärna av dej om du kommer på nåt riktigt bra, för man kommer ju alltid på dom i efterhand...

Kör hårt å ta hand om dej!

2010-09-20 @ 20:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0