hej

Hörrni alla ni som vet vilka ni är, ni som är runtomkring mig och familjen, ni som skickar blommor , sms, små meddelanden på facebook, ringer eller bara säger till att ni finns, ALLA NI lyssna j-igt noga nu:
Ni är helt fantastiska! Vilket stöd och vilken värme. Jag kommer bära med mig all er kärlek resten av livet. Stödet som jag har upplevt kommer ligga där inne i hjärtat bredvid minnena av farsan. Ni kanske inte får bästa plats, inte nästbästa heller men efter typ 100 farsanminnen så får ni ett litet utrymme. Nu kämpar vi vidare!

Kommentarer
Postat av: jennie

Ja, så sitter jag här vid datorn och grinar igen, tack för den! Välkommen tillbaka till bloggen, det kanske blir en bra plats för dig att ventilera på.

Med risk för att låta som Idol-Agnes: Love Love Love :-)

2010-09-13 @ 20:40:37
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: Camilla Nilsson

LISA! Kan inte med ord beskriva vilken sorg jag känner, önskar att ingen skulle behöva uppleva det som du & din familj behöver gå igenom.



MEN jag vet också att livet kommer att gå vidare och att din pappa kommer följa varje sekund av ditt liv från himlen!

MASSA, massa kramar<3

2010-09-13 @ 22:06:25
Postat av: Hedvig

:)

2010-09-13 @ 22:29:03
Postat av: Lisa

Tack, ni är så bra!!!

2010-09-14 @ 13:53:06
Postat av: E

Glad att ha dig tillbaka. Sorgsen över orsaken till att du var borta. Önskar dig lyckosamma stunder framöver

2010-09-15 @ 15:49:27
Postat av: Maria

Fan va jag känner mig tjatig... Men jag tänker på DIG och din familj.. hmm men det e ju just det jag gör. E så less på mig själv att det inte blev av. Vi var ju sååååå tacksamma mot er som öppnade dörren till oss fyllisar när vi var i Göteborg på äventyr, kan inte tacka nog!! o vi skulle hem och skicka blommor och skriva några värmande ord när pappa peter nyligen blivit sjuk..

Ta hand om dig o kämpa på, så när du minst anar det så ska jag överaska dig.

stor Kram/M

2010-09-15 @ 22:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0