FUCKING CHAMPION LEAGUE!!!!!!!!!!!!!!

(okej, egentligen vill jag inte ta ut ngt i förskott men nu leder vi ed 20 mål på 3 matcher, det tappar vi inte men jag skriver det ändå så ni vet )

Eftersom vi tog 1 poäng igår är vi klara för Champions League. Eller CHAMPION LEAGUE som vi säger i laget. Vi kommer spela kvalmatch nästa år någon gång under sommaren. SÅ j-a ballt att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Vi kommer troligtvis få kvala mot ett litet lag i uzbekistan och åka ut första omgången men det är inte det som är grejen. Grejen är att vi är klara för CHAMPION LEAGUE kval. Vi kommer åka till ett annat land med vårt lilla lag "the fuckers" för att spela mot internationellt motstånd. Hamnar vi i uzbekistan så kommer vi ha roligare i uzbekistan än vad något annat lag någonsin har haft.
Ja, det är helt fantastiskt det här. Och för mig som inte har mött internationellt motstånd i tävlingsmatch sedan jag spelade i junorlandslaget, förstår ni hur kul det här är för mig? troligtvis inte men det är sjukt kul. sjukt kul. Typ hela skillnaden mellan att träna på som en liten gris hela vintern och se fram mot bara serien eller att träna på och se fram mot serien och Champion league. Typ så stor skillnad.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Gratulerar i förskott till platsen i svampligan!

Men ni har försäkrat er om att ni slipper typ möta Norge eller Danmark då? Det är ju typ Sverige och astrist!



;)

2010-09-20 @ 12:40:07
Postat av: Lisa

tack! tror inte vi är försäkrade mot ngnting. Norge, Finland, Danmark kan det säkert bli och då får vi helt enkelt se till att vinna kvalmatchen så att det blir liite längre bort:-)

2010-09-20 @ 13:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0