förra inlägget

I Förra inlägget försökte jag få det att verka som att jag sover middag bara för att jag är uppe i en rehabperiod, det var liksom lite falskt uppmålat. Vi fotbollsspelare, (rehabbande eller ej) sover alltid middag. Dvs Om man har möjlighet och om man inte jobbar hela dagen . På dagis och som fotbollsspelare är det okej att sova middag, på dagis säger fröken att det är okej och inom fotbollen har vi själva sagt att  sova middag är normalt. Fotbollsspelare och dagisungar är otroligt lika. Vi har fruktstund, vi går i grupp, vi tappar bort våra vantar,vi smutsar ner oss,  vi leker och vi sover middag. Kanske är det därför jag älskar att vara fotbolllsunge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0