ett bra knep

Jag har ett skitbra knep när jag är ute och går på kvällarna. Jag går som en kille. Alltså det gör jag ju lite i vanliga fall också men extra mycke när det är mörkt ute. Det här knepet är skitbra för det gör att om det är en kille som vill misshandla en kille som ska attackera så kommer han sluta när han ser att jag är en tjej (en förutsättning här är att attackeraren inte är en gammal tant eller ett barn som tror att jag är en kille även när de kommer nära) och om det är en våldäktsman som vill attackera så kommer han inte gå på mig eftersom jag går som en kille. Bra va? det är bara att använda det här tipset, fritt fram till alla er kvällspromenerare därute!

Kommentarer
Postat av: Morsan

Jag har en så smart dotter!!!!

2010-09-28 @ 08:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0