en sån här

En sån här ska jag ha! Hajar ni hur skönt? Jag ser framför mig försäsongsträning i regn, tar en varm dusch och hoppar i min Onepiece. Jag ser iofs också en söndagmorgon, vaknar och hoppar i min onepiece. Ser en resa till New York, jag reser i min onepiece. När jag tänker efter hr jag svårt att hitta situationer och tillfällen där jag inte kommer hoppa i min lilla dräkt. Och Per tyckte att mitt ärr efter magmuskeloperationen var en erotikdödare....Sa jag att jag fick av per i födelsedagspresent att välja ut och klicka hem en sån här dräkt? Han kommer ångra det lika mkt som han ångrar att han släppte loss mig med comhem och det allsvenska säsongskortet. Eller inte om jag blir lika söt som modellen som är i den här dräkten kanske. Jag tror att det var det som lurade honom en aning. I am SMART!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Jag har en sån som jag fått av Oscar! Superskön! Inte så supersexig kanske...Kram Mickis

2010-09-29 @ 12:29:24
Postat av: Lisa

Har du? ser så sjukt sköna ut!!!!! kram

2010-09-29 @ 19:08:25
Postat av: Danni

Ska jag se om det finns en sån här i Toronto?

2010-09-29 @ 21:30:06
URL: http://www.danijelarundqvist.blogspot.com
Postat av: Mickis

Ja, den är superskön! O köpte en till mig i vintras när han var i Norge! Kram

2010-09-30 @ 20:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0