det gick bra!

Jag fixad gårdagen. Varken förlust eller vinst= oavgjort= vi tvingades a dem firandes på vår arena. Kanske det äckligaste man kan uppleva MEN också väldigt bra för det skapar en känsla av att nästa år ska vi äckla oss på deras arena. Queen konsterten gick också bra, inga sorgliga låtar. EFter var vi och tog en cider och där spelade de livemusik. Inte vilken livemusik somhelst: Hallelujah , himlen är oskyldigt blå , om du lämnade mig nu och en frank sinatra låt. Jag klarade mig! Så konstigt, ibland räcker det med en ton från ngt som liknar en låt som farsan ngn gång har lyssnat på men igår bet det inte. Även om "om du lämnade mig nu" var nära att sticka hål på bubblan.
Den troliga anledningen till att jag  fixade det kommer i inlägget här under:.......................

Kommentarer
Postat av: jennie

Yey, grattis till det! Och grattis till Champion League-kvalet efter en mycket, mycket bra säsong. Nästa år, då jävlar... :-)

2010-09-19 @ 10:19:53
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Tack jennie, och jag veet, nästa år då jävlar!!!!

2010-09-19 @ 13:21:05
Postat av: Dammis

Jag är jävligt elak så jag gillar att sticka hål på bubblor: lyssna på "Ljuset" med Björn Afzelius...



Kram

2010-09-21 @ 02:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0