Allt går att laga

Jag skulle ha sprungit intervaller idag men när jag kom ner till valhalla tyckte jag att det kändes så jävla orättvist att jag skulle springa intervaller när de andra lirade boll så jag bestämde mig för att köra teknik. Ett bra beslut.
När jag kommer hem blir jag skitledsen, allt känns jobbigt. Minste lilla motgång. Går ut med uffe och grinar samtidigt. Kommer hem och då lyckas jag fastna med halsbandet i uffes halsband så mitt går i 4 delar. Tårarna sprutar och jag tänker helt allvarligt: "vem fösöker jag lura, allt går sönder i mitt liv. Först korsbandet sen hjärtat och nu halsbandet och jag bara kör på och försöker laga de här grejerna. De går fan inte att laga, inget går att laga. Grinar som fan, lägger mig i soffan och smsar Per "Jag kommer inte ner på stan, allt känns jobbigt och jag kan inte sluta grina". Grinar vidare och börjar undersöka resterna av halsbandet. Fan, jag kanske kan laga det här ändå. och dada, ett helt och fint halsband. Kanske är det så att ALLT går att laga men att det tar lite tid.

Kommentarer
Postat av: jennie

Men åhh, så sitter jag här med tårar i ögonen igen. Du skriver fantastiskt, Lisa, och du har så mycket hjärta och vilja och du är så fantastiskt klok. Så klok, så klok. Så får jag säga och låta lite som en tant eftersom jag blir lite mera gammal idag. ;-) Stora kramar tjejen.

2010-09-30 @ 20:32:21
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Tack jennie, du har alltid varit lite gammal i huvet så jag tror inte på ngn större skillnad:-) tack för dina fina inlägg också, du är bra!!!!

2010-10-01 @ 12:09:07
Postat av: #19

Fan... jag rös när jag läste det här inlägget. Du e så sjukt stark person!!!

2010-10-03 @ 19:00:21
Postat av: Lisa

tack marre, TACK!!!!!!

2010-10-03 @ 21:30:18
Postat av: Lisa

tack marre, TACK!!!!!!

2010-10-03 @ 21:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0