vem är jag?

Så fort jag närmar mig simhallen så vänds liksom allt upp och ner , jag börjar tvivla på vem jag egentligen är. Tidigare har det var detaljen "kön" som har ifrågasatts och nu var det mitt yrke och min plats i livet. Går fram till kassan för att se till att de fakturerar skolan för de elever som ska hyra wetwest.
-Ja hej jag undrar om ni kan fakturera Porthälla gymnasium för 6 st våtvästar?
Får en blick tillbaka och sen: jamen har ni ingen lärare med er? tror det blir svårt om ni inte har det.
- Ja det är jag det, det är jag som är läraren.

sammanfattning: Jag går alltid ifrån simhallen med frågan "vem är jag?" är jag en kille? en tjej? en lärare? en lärarinna? kanske en simpel gymnasieelev?

Kommentarer
Postat av: Annica

Det är ju tur att vi är många som vet vem DU är....så bry dig inte om någon dumskalle som jobbar i simhallen...

2010-10-21 @ 21:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0