två tunga hundpromenadsskador

Nu på morgonen har jag fått två tunga hundpromenadsskador. Läget är stabilt men irriterat. Först ett sånt smalt koppel som uffe drar så att det skär in i mitt ben, skönt bränn-skär. Därefter kommer vi till en stor hund med en gigantisk gren som pinne. Uppskattningsvis dryga metern är stocken som hunden bär runt på.
"nejmen har du en sån stor pinne" säger jag till hunden. Hunden ser nöjd ut. Sekunden senare börjar uffe jaga hunden och hundens stock, hunden springer förbi mig och träffar med full kraft med grenen på mitt blygben.SÅ j-a ont!!!!!!! Nu har en mindre svullnad uppstått. Oj hur gick det där ? frågade ägaren. och jag svarade svenskt (?) Iiiiiingen fara alls!!! Sa jag att  Jag är extra överkänslig just precis där sen jag opererade min magmuskel för 5 år sen.

Kommentarer
Postat av: sis

du är iaf bra på att uppdattera nu, I like it alot! =D

2010-10-05 @ 09:32:22
Postat av: morsan

Livsfarligt att ha hund!!!

2010-10-05 @ 15:40:52
Postat av: Lisa

hej oaks! SIS: jAPP mum: JaPP! :-)

2010-10-06 @ 14:25:26
Postat av: Flower

hahaaha förlåt men de va svinkul, sitter och asgarvar i soffan = )

fight!

kram

2010-10-08 @ 22:50:23
Postat av: Lisa

tack flowerpower, kul att du fick glädje av min olycka:-) du vet att qviding är klara va? damlaget alltså:-)

2010-10-09 @ 09:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0