sliten igen

4 dagars halsont och ofrivillig vila har följts upp av två hyfsade bra styrkepass. Är galet sliten i baksida lår igen, tror det hör ihop med att benen liksom inte är beredda på styrkepass efter slapp och ont i hals. Kan också bero på mina små utfallsstegshopp med skivstången som jag gjorde igår. SKulle kutat intervaller idag men baksidorna känns som om de ska gå av så jag tror att det blir cykel och rörlighet istället. Fan jag börjar bli rädd för mig själv, little miss soffpotatis / lyssna på kroppen here I come! Hur gammal har jag blivit? tydligen väldigt.
Styrkepass och jogg imorrn och sen dubbla flåspass på fredag, 07.00 wetwest och sen intervalllöpning på eftermiddagen så hoppas jag på att kroppen känner sig laddad och återhämtad inför helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0