skogspromenad

Kroppen sa "inga intervaller idag" och jag lyssnade. Schemat sa egentligen också vilodag onsdag så det var skönt att få stöd av det. Tog en skogspromenad med uffis vid lunch. Uffe och lite jag har svårt med lokalsinnet så vi gick vilse och var ute och gick hetsig promenad i en timme. Sista 20 minuterna var jag sjukt irriterad på att uffe inte hittade tillbaka till bilen och därför försökte jag kompensera vårt bristande lokalsinne med att traska på ännu snabbare. Går man snabbt i fel riktning så hamnar man ännu mer fel. (gammalt ordspråk). Efter promenaden bar det av till valhalla för att köra wetwest med rehabbande gymnasieelever. Hade tänkt att jag skulle ta det lite lugnt och mest instruera men det är svårt att instruera och inspirera om man går på halvfart. Det var förbannat roligt att köra med den lilla rehabgruppen. Eleverna körde på skitbra, jag fick för första gången på länge känna att jag kunde bidra med ngt och att hela världen inte kretsar runt mig och kombon gjorde att jag gick från simhallen med en himla fin känsla av att livet fortsätter.

Kommentarer
Postat av: morsan

Keep that spirit up!!

2010-10-20 @ 18:01:38
Postat av: Lisa

thanks mum!

2010-10-20 @ 18:23:28
Postat av: Nenaa

Tack för instruktionerna i wetwest! Nödvändig och bra träning vig rehabilitering! Du är grym, kör hårt!

Syns på måndag!

2010-10-23 @ 17:43:26
URL: http://nenasegerbrand.devote.se
Postat av: Lisa

tack nena, du är grym du med!

2010-10-24 @ 09:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0