sammanfattning av senaste veckan


Ibland när jag är ledsen och låg så tror jag att det är bäst att vara ensam, inte drabba någon och inte drabbas av någon. Varje gång jag vaknar upp ur den bubblan så hajar jag, nästan som en ahaupplevelse every singel time: Aha, det är ju för fan det här livet handlar om små möten med andra människor. Senaste veckan har jag fått båda delarna, ont i halsen har gjort att jag har varit isolerad men dagarna utan halsont har jag träffat människor , lunchträff,jobbmöte, telefonsamtal, bio,  fika, middag, bollande i regn och bara vara och hängt med när människor jag tycker om gör vanliga saker. så fint va man lär sig av andra människor och hey va roligt det är.
Sjukt löjligt inlägg det här:  Det är en sån självklar pryl och jag skriver som om det var jag som kom på det, gör att det blir typ pretentiöst (vet inte exakt vad det ordet innebär men det kändes som om det passade in här). Jag skriver det ändå för efter varje möte den här veckan så har jag liksom bara bubblat upp på något skönt fucking sätt. Mer människor åt folket!

Kommentarer
Postat av: maria kalle

jag älskar bilden. vilket gäng!

2010-10-25 @ 22:57:47
Postat av: Lisa

ja herregud, vilket gäng!!!

2010-10-27 @ 14:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0