så ledsen

dåligt med sömn lägger grunden för en ledsen dag. Nere på träningen idag och de spelade smålagsspel och kvadraten och jag kunde inte vara med på ngnting. Kände mig hel-ledsen, långt ifrån alla andra och åkte hem och sov en halvtimme. Vaknar nu och saknar pappa så jävla mycket. Vill ringa honom och säga att jag känner mig så ledsen över att jag inte kan vara med och spela fotboll och han ska svara sådär som bara pappa kan svara så man känner att det inte alls är så ledsamt och han skulle säga att han visste att det är skittråkigt men att nu har jag ju gjort allt det jobbiga och nu är det inte så lång tid kvar så nu kommer jag fixa det också. Nu läser jag gamla mejl från pappa. Ett som han skickade när vi fick veta att hunden eskil var sjuk, en forskarrapport med exempel på hundar som har klarat sig trots att de hade sjukdomen som vi trodde att eskil hade. Han var så bra pappa.

Kommentarer
Postat av: Liza

Steken, jag tycker så fruktansvärt synd om dig:-( Jag tänker på dig o hoppas att din vardag snart känns lite lättare..

2010-10-11 @ 22:31:01
Postat av: Lisa

Tack fizen, det blir bra det här också, aldrig som förrut men det kommer bli ett bra liv ändå!

2010-10-16 @ 09:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0