Nästa vecka

Nästa vecka får jag köra kvadden. Tror inte ni hajar hur kul kvadden är? Eller förresten, det är klart ni gör, ni är ju smarta eftersom ni är mina blogggläsare:-) För er som har hittat hit men inte hajar: Det är ett enorm glädjebesked. Kanske det roligaste man kan få. Eller iaf det näst roligaste. Det roligaste hade  varit att de har kommit på ett sätt att få tillbaka nyligen avlidna människor så jag hade kunnat ringa pappa och berättat att jag kan köra kvadden nästa vecka. DET hade varit det bästa.

Kommentarer
Postat av: Amme

Jag hajar Lisa!!!! Fy faaaaan va kul, grattis! Borde du inte kunna be TB att endast köra kvadde nu tills du får ta nästa steg framåt..? På så sätt kan du ju vara med heeeela träningarna ;)Kram till dig!

2010-10-26 @ 20:27:49
Postat av: Lisa

haha...TACK amme!!! fan vilken inspirerande kommentar! När kommer du ner och lirar skojfotboll med mig? har ni ngn tid inbokad?

2010-10-27 @ 14:39:02
Postat av: Amme

hehe, vet själv hur det är att vara skadad och glädjas åt det lilla (stora) :) Får tillbaka känslan av lycka att få vara med igen! Kommer gärna och skojspelar (dock kanske inte i detta väder haha), men har fattat det som att vi inte har fler tider nu... Ska kolla med Jensa, hör av mig!

2010-10-27 @ 17:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0