matchanalytikern

alltså det är för sent för att jag ska orka skriva hela storyn om min framgångsrika men ack så korta karriär som "matchanalytiker" för f18 landslaget. Jag lovar att dra den för er imorrn. Så länge kan jag bara säga: Hur kunde jag veta att ngt sånt här skulle hända? hur kunde jag trots att jag visste inte förhindra det? Iallafall, idag skulle vi lämna in kläderna som vi har lånat under de här dagarna och när jag kommer in i kläd-rummet där det ligger små högar med alla olika plagg så kliver klädansvarig fram till mig och säger: Sen lunch har det hängt en overallsjacka (nu var klockan 00.00 ) därborta på stolen, ngn som hade glömt kvar den och nu när vi skulle lägga den i klädhögen så hittade vi det här:

Och där var man avslöjad. "matchanalytiker och ledare" igår, nollkoll ek idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0