hoppas du är nöjd farsan

För det är vi. Bästa begravningen i riktig farsan stil med grymma människor på plats. Nu käkar vi pizza, godis, hänger framför tvn och kollar "här är ditt liv". Brasan knastrar skönt i bakgrunden. Galet många intryck. Och när vi ska lämna lokalen efter 6 timmar så håller solen på att gå ner, jag kutar ner till stranden för att hinna se det sista av den medans de andra hoppar in i en taxi. Han kunde inte ha meddelat sig tydligare, lila solnedgång i spegelblankt vatten. Pappa var verkligen med idag. Han var med.

Kommentarer
Postat av: Lotta Zacharoff

Hej Lisa

Shit vad det här är overkligt! Vilka fina bilder! Jag är så ledsen att jag inte kunde vara med er idag - jag tände ljus och var med på mitt eget lilla sätt. Men mina löpare var där ;) De beskrev det som fruktansvärt men fantastiskt - tror jag förstår hur dom menar. Jag tänker på er hela tiden - hälsa hela familjen, sköt om er och kör hårt. Solen är med er ;) Största kramen från Lotta (Z)

2010-10-02 @ 23:39:35
URL: http://lottaochdom.blogspot.com
Postat av: jennie

Ja, så sitter jag här och grinar igen, Lisa. Det är klart att han är nöjd, farsan, med den fantastiska tillställningen igår och det avsked han fick. Så mycket kärlek. Solen sken för er igår! :-)

Stora och varma kramar!

2010-10-03 @ 10:43:45
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Lotta: Men Hej Lotta!!! du var med ändå, på det egna lilla sätt, det är ju det viktiga. Roligt att höra från dig och va kul att du har en blogg, ska jag gå in och läsa:-) Ja, det var fint, det blev jättebra tycker jag, så bra det liksom kan bli. hälsa familjen och som sagt, jättekul att höra från dig! Kram från oss



Jennie: Tack! och va glad jag blir över att du blir berörd. bröllopskänslorna som svajar? :-)

2010-10-03 @ 21:27:50
Postat av: Lisa

Lotta: Men Hej Lotta!!! du var med ändå, på det egna lilla sätt, det är ju det viktiga. Roligt att höra från dig och va kul att du har en blogg, ska jag gå in och läsa:-) Ja, det var fint, det blev jättebra tycker jag, så bra det liksom kan bli. hälsa familjen och som sagt, jättekul att höra från dig! Kram från oss



Jennie: Tack! och va glad jag blir över att du blir berörd. bröllopskänslorna som svajar? :-)

2010-10-03 @ 21:28:04
Postat av: -loa

En fin avslutning på ett fint liv.

-loa

2010-10-04 @ 09:33:38
URL: http://solnasnack.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0