good as it gets

Förutom en tappad pappa så har jag det väldigt bra just nu. Sen när jag saknar pappa så spelar det ingen roll hur bra jag har det för då grinar jag ändå och tycker att de där grejerna inte är värda ngt men oftast, nästan jämnt känner jag mig tacksam över att jag har det så bra. Per är svinbra,en riktigt liten guldpklimp,  uffe är kanske inte den bästa hunden men han är iaf en hund som lever till skillnad från eskil. Morsan, brorsan och lillesyster är så fantastiska och de ser till att de mår så bra som de bara kan och de vet verkligen vad de behöver, så medvetna och duktiga på att kämpa och sörja och ha roligt. Jag har ett lag som jag spelar fotboll med och de ger mig glädje varje dag, så fina och omtänksamma. Jag har vänner som är galet fina och som visar hur de bryr sig på olika små egna sätt. Dessutom lyser solen varje dag.

Kommentarer
Postat av: jennie

Härligt att läsa såhär på morgonkvisten- godmorgon fina Lisa! Det krävs styrka för att uppskatta de små sakerna, men når man dit har man så otroligt mycket vunnet. Du är stark och har en fantastisk inställning till livet och jag blir alldeles rörd när jag tänker på hur stolt farsan din är när han ser dig. Du är ett föredöme, Lisa, en sån som har något som andra strävar efter att ta efter! Ha en härlig fredag, trots "palmisplaneringen"! ;-) Kramkram!

2010-10-08 @ 09:06:49
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: Ingela Armbro

DU är en guldklimp du också. Du är klok och ödmjuk inför livet.Pappa Peter är med dig varenda sekund - det är jag säker på!

Ha en rolig lördag! Kram "svärmor"

2010-10-08 @ 22:45:53
Postat av: Lisa

tack! jag är tacksam mitt i gråten :-)

2010-10-11 @ 20:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0