föreläsning

Har precis pratat för f18 landslaget. Godkänd föreläsning, kanske en trea av fem. Kanske en stark trea. Kollar igenom papprerna nu och försöker se om jag missade en massa och det gjorde jag inte. Ett par saker som jag inte fick med men så är det alltid. Minus var att jag inte riktigt kände att jag fick med hela bilden, delen med skolan, fotbollsgymnasium, planering som en förutsättning osv, kände viss tidspress så jag var på ngt sätt tvungen att komprimera lite. Alltså missade inga grejer men missade detaljer för att göra vissa grejer mer tydliga. Ja en stark tre av 5 tycker jag nog. Inte mer , inte mindre. Dessutom vinsten i att lära mig att jag måste komprimera föreläsningen innan om jag bara ska prata i 1h så jag slipper ha den känslan på plats. Japp, jag lärde mig något idag med. Saknar mitt eget lag därhemma. och per. och uffe. och mamma. och sis and bro. hejhej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0