det kommer

jag ska dra videostoryn men det kräver lite ansträngning så tills vidare får ni nöja er med ett par lättare inlägg.
Klockan på 6.15 idag, 07 var det wetwest pass. Fantastiskt jobbigt och grym start på dagen. Äntligen är jag tillbaka efter halsont. Jag går in i mig själv när jag kör wetwest och letar symbolik i allt runtomkring. Den här bilden:
"endast lek" varje gång jag sprang mot den så tänkte jag "endast till för L.Ek= jag ska äga den här bassängen", jag ska vara bäst, jag ska äga de där jävla motståndarna som plaskar runt bredvid mig". Jag kände mig sjukt ball och som en riktig krigare tills jag höjde blicken mellan intervallerna och såg hej liten tant till höger och hej liten tonåring till vänster. Dessutom log liten tant till höger och det tog på något sätt udden av viljan att äga den lilla tanten. Nästa intervall krävde ny symbolik, tittade på numret på banan som jag sprang på och såg att jag var på bana 2. Bana 2, andraplats i allsvenskan. Jag tänkte på vilken bana jag ville vara på nästa år och det gav mig lite energi och aggression till att köra på sista intervallerna också. När det var dags för "styrkeövningar" i vattnet skulle vi ställa oss vid kanten. Liten bit bort från där jag stod var det 10 målat med svart färg. Alla bra spelare har haft nummer 10 så jag försökte närma mig 10 för att jag skulle ha den rakt framför mig när jag körde mina övningar. Det var lite knepigt för det krävde att jag liksom knödde mig mot mannen som stod närmast tian och sen att jag långsamt styrde bort honom från platsen så att jag kunde ta över. Jag tog över 10an till slut och det kändes bra. Jag ska ju trots allt bli en bra fotbollsspelare och det skulle inte han.

Kommentarer
Postat av: -loa

Betänk dock: Att gå från 5 till 10 är ingen LEk!

Men du klarar det!

2010-10-30 @ 09:27:56
URL: http://solnasnack.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0