celebrate life

Farsan sa ofta att livet är för kort för att inte göra roliga grejer. Det gäller att känna igen tillfällena och sedan ta vara på dem, det är det som livet handlar om. Att vara klara för spel i champions league är en typisk sån grym prestation som man måste ta vara på ,fira och NJUTA av- Livet är för kort för att inte göra det. Därför har jag och målvaktstränaren i laget bestämt oss för att ordna en liten champions leaguefest nu på lördag. En vecka efter pappas begravning och det känns SÅ himla rätt. Helt i stil med pappa. Hade han funnits med hade jag ringt och berättat om varje liten detalj kring den här festen och varje gång jag ringde hade han sagt, "fan va kul" och"det kommer blir skitkul" så nu tänker jag att han sitter och tittar när vi planerar och på lördag kommer han nog vara me och fira. Som tur är har jag tre entusiastiska ekar kvar som man fortfarande kan ringa och berätta grejer för och som är lika entusiastiska som pappa eller iaf så nära man kan komma. Det är jag glad för.

Kommentarer
Postat av: Ingela Armbro

Oh!vad härligt det är precis rätt - vi som är kvar måste njuta av livet och ha roligt medan det pågår.

Ha så trevligt på lördag. Kram fr "svärmor"

2010-10-06 @ 21:25:11
Postat av: -loa

Lisa,

Det blir SOL på lördag. Jag vet...

2010-10-07 @ 08:29:23
URL: http://solnasnack.blogspot.com
Postat av: Lisa

Loa: Tack Loa, det känns bra:-)

Ingela armlängd: Tack ingela, vi kommer säkert få det kanon:-)

2010-10-07 @ 21:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0