vaknat



har precis vaknat till en morgon i New York. Idag känns allt fantastiskt bra. Igår när vi kom fram var det mkt intryck, pappa och New York är så stark hopkopplade och när man är trött av resan och av tidsskillnad så kan det bli känslosamt. På något sätt känner jag som att man måste komma till alla ställen och vara där en gång utan pappa för att allt det känslosamma ska lägga sig och bli roligt. Därför känns det väldigt skönt att känna att man har landat efter bara en natt. Igårkväll innan jag somnade grinade jag lite när ingen såg. Tänkte att jag ville vara här som barn igen med mamma och pappa som styr upp allt och jag gungar bara med i en skön barngunga. Tänkte också att om jag bara sover lite nu så kommer allt kännas bättre imorrn och idag vaknar jag faktiskt upp och tycker att det är kul att vara vuxen. Jag har ju varit vuxen och utan mamma och pappa i New York förrut men det blir liksom mer romantiserat och vackert när man vet att det inte kommer hända igen. Äh, nu får jag fan ge mig, jag är i New York med min kille och mina kompisar och jag kommer ha så grymt roligt. Familjen är med via telefon varje dag och farsan sitter på väggarna. Nu kööör vi!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0