funktionella gruppen

Var hos sjukgymnasten imorse och körde med "funktionella gruppen". Idag var vi bara två stycken i gruppen men det är just därför som gruppen blir så bra (eftersom jag då blir 50%). 1 sjukgymnast och två patienter= lagom med vila och ändå som om man har en PT som kör med en. Eller nästan som två PT eftersom man hejar på den andra i gruppen när den kör också. Det är jobbigt, det känns som om det är klockren träning och det är förbannat kul. Om alla människor började sin vecka med att köra i en funktionell grupp så tror jag att alla skulle må mkt bättre. Ja, jag envisas med att kalla det grupp fast vi bara var två stycken. funktionella gruppen låter inte så ballt. de borde kalla det typ "the comeback team" och "rehab kamikazes". Jag ska finura på ett ballt namn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0