skor

Min syrra har kanske 100 par skor. Jag har aldrig förstått vad som är kul med skor, jag har alltid hatat att prova skor. Alla skor utom fotbollsskor, fotbollsskorna har varit min passion kan man säga. Jag har beställt fotbollsskor med mitt namn inbroderat, betalat många tusen för ett par unika,  jag har specialbeställt skor från USA och nu senaste året från Holland, för att få de som jag vill ha, de som inte görs längre och de där Väldigt Väldigt speciella skorna som skall vara mitt verktyg på fotbollsplanen. IDAG förstod jag att det finns skor som inte är fotbollsskor som kan vara förbannat roliga och härliga. För första gången i mitt liv förstod jag syrran som köper skor som om det vore fotbollsskor. En helt ny värld har öppnat sig. På riktigt, det är precis så det känns, FAN va kul att köpa skor!!!! Idag hittade jag den här skon:



haha va liten bild....men skitdesamma, jag köpte den iaf. Vilken glädje!

Kommentarer
Postat av: morsan

Helkul doja!!! Grattis!

2010-11-16 @ 08:46:29
Postat av: Anonym

Helkul doja!!! Grattis!

2010-11-16 @ 08:47:12
Postat av: johanna

Åh va roligt lisa :) Ser balla ut! Ska bli roligt att se dem live.

Keep it going sissy:)

2010-11-16 @ 11:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0