partyanimal



ett helt nytt jag
. Eftersom det kan vara minderåriga som läser den här bloggen så behåller jag vissa detaljer för mig själv men den här helgen har varit den mest alkoholintensiva helgen i mitt 28åriga liv. Hade syrran kunnat kommentera nu hade hon sagt " jamen vaddå , om du dricker mer än 2 cider på en helg så är ju det din mest alkoholintensiva helg ngnsin" men den här helgen har jag festat och njutit av att göra det på ett galet otypiskt-mig-vis. Tjejen som fick presentkort på systembolaget i julklapp av sina föräldrar med orden "kan du inte försöka  dricka någon gång under året" är numera ett partydjur. crazy. crazy. Skrämmande för det känns som om jag har tappat all kontroll men också fantastiskt roligt för jag hade en skitkul helg. Tack till alla som gjorde den så ball, jag ser den här helgen som någon form av personlig utveckling.

Kommentarer
Postat av: jennie

Vad fin du är! Vilken härlig helg du verkar haft, så roligt! Ja, förutom det där med mobilen och kortet då, kanske... :-) Nästa fest jag ska på eller ska ha ska jag också köra Gin and Jennie, all in! :-) Kram!

2010-11-01 @ 21:27:12
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Tack jennie! nu är den där bilden iofs från en kväll i februari men tack ändå:-) Gin och jennie, det måste ju vara din drink!!!! stor kram

2010-11-02 @ 21:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0