nu så trött

Jag är så galet trött i den här kroppen just nu. Och då har jag ändå sovit 9 timmar inatt. Samtidigt väldigt glad över att känna mig trött för det var inte så längesen jag knappt kunde bli trött pga knät. SÅ, glad och trött, det är ändå en bra kombination. Om en timme är det städdag på gården och i cykelrummet där vi har tillfällig camping för våra flyttlådor. Så passande. Känns som att chanserna för att lämna den här byggnaden med flaggan i topp bara minskar för varje dag som går...
Såg på knölen på högerfoten idag att jag har fått mitt första blåmärke efter comebacken på fotbollsplanen, känns också j-igt roligt och bra. Eftersom jag inte får gå in i närkamper så har jag dragit slutsatsen att blåmärket uppstod när vi körde passningsövning och jag skulle sparka bort snö från skon och råkade sparka ovanför skon. Men ändå, första blåmärket är alltid första blåmärket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0