kids, fuckers och alla ni andra:

Imorrn drar vi! Neeew Yooork! Kvart i 7 blir vi hämtade imorrnbitti, piccon från piccolino pickar upp oss. Nu är kl.22.49 och jag borde börja packa. Har svårt att fokusera känner jag. Dessutom tror jag att väskan som jag ska packa i ligger längst in i garderoben bakom massa flyttlådor and stuff.
Mamma ringde precis, hon och brorsan är på en tillställning där det skulle nomineras till årets entreprenör i sthlm 2010, farsan var nominerad som en av 9 och han VANN! SÅ sorgligt men ändå fint. Grattis lilla pappa, det gjorde du förjävla bra! Nu är Sverigefinalen mot 8 andra regionsvinnare i februari 2011 och vinnaren där går vidare till någon slags Europafinal. Vore ju coolt om han kunde gå dit, då är både farsan och jag ute och tävlar i Europa nästa år:-)

Kommentarer
Postat av: jennie

Stort grattis till Peter- grymt jobbat att vinna utan att ens kunna konkurrera på samma sätt som de andra!

Ha en alldeles underbart fantastisk semester! Stora kramar!

2010-11-11 @ 05:32:00
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Hej jej! Jag tror han tackar från himlen:-)

2010-11-13 @ 13:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0