Det var en tuff sommar men idag gick jag nog i mål...

Idag var jag med på en hel fotbollsträning. Uppvärmningen en passningsövning, fantastiska tre zoners (som jag har saknat dig) och ett tempospel med väggar där jag var vägg. 1timme och en kvarts fotbollsträning med de andra. 4,5mån efter operation. Och där anser jag mig nog vara i mål. Det är min känsla just nu iallafall: jag är i mål. Ska testa att skriva det en gång till:  Det var en tuff sommar men nu är jag nog i mål...känns fint att skriva det så.

Kommentarer
Postat av: jennie

Härligt att höra, grattis! Stora kramar!

2010-11-05 @ 05:51:22
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: -loa

Det känns fint att läsa det!

2010-11-05 @ 09:42:14
URL: http://solnasnack.blogspot.com
Postat av: Ingela Armbro

Härligt Lisa och grattis!

Förstår att det känns skönt att vara i mål efter din troligtvis största och viktigaste match hittills i ditt liv!



Kram

2010-11-06 @ 16:34:35
Postat av: Lisa

TACK allihopa, känns så roligt!!!!

2010-11-08 @ 21:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0