VM

Bild från green day i lördags. Jag satt hemma i soffan och kollade på sunnanå-kopparberg på dvd, tittade på saker som jag gjorde bra i matchen och spolade tillbaka på målen, grinade lite och kände mig allmänt deppig. SÅ vid 20-tiden ringer valpen i laget två gånger på mobilen, jag svarar inte för jag har svårt att prata när jag tjurar. Då dimper det ner ett sms: "jag har en vip-biljett till greenday, hoppa in i en taxi och ta dig till ullevi!!! 20 minuter senare är jag där , fantastiska platser och så mycket glädje. Tack lilla valp för det!
En dag kvar till VM, 48 gruppspelsmatcher på tv. Jag har satt upp som mål att jag ska se 38 st direkt när de sänds. Känns som ett realistiskt mål. En del ska jag bara glädje-se och en del tänkte jag använda som underlag för min mentala träning, kolla på mittfältarna hur de agerar och mentalträna visualisering. Känner riktig glädje inför det här , YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0