vm-tips

Vi kör ett vm-tips i laget. Svinkul såklart men också påfrestande. Som skadad missar jag alla spel och tävlingsmomenten på plan vilket gör att min tävlingstarm (och framförallt vinnartarm) inte får den stimulans som den är van vid. DET i sin tur leder till att jag går runt som en tickande bomb och alla små vardagstävlingar eller ja egentligen ALLT som går att mäta och jämföra blir otroligt laddat. Det låter som en småkul grej för er kanske men för mig blir det på riktigt väldigt jobbigt. Senast jag var skadad i magmuskeln började jag grina när jag förlorade i yatzy mot per. I brist på viktiga matcher blev yatzyn min champions leaguefinal. Nu är det VM-tipset och jag har redan lyckats tippa fel på första matchen. Kan bli en jobbig rehab det här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0