sorry att det har dröjt

Jag har haft fullt upp idag, fantastiskt. Här kommer en sammanfattning i bilder...
2 timmar träning hos sjukgymnasten:
Knät var inte ruttet :-)
En sväng på stan och lämnade tillbaka den här som jag köpte igår, satt så konstigt...hittade inget att ersätta den med heller, lite beigt för det var en jädra massa kryckohoppande för ingenting.



Blev bjuden på grymma tiramisun och pastan i mitt eget hem, mer info kommer..

Världens finaste Camilla kommer förbi med jordens skiva som hon har fixat, sjukt bra låtar och hon har t.o.m. gjort ett eget texthäfte till. Hur omtänksamma kan människor bli? galet...



och nu ligger jag i soffan med kyla ! Förväntar mig inga mer sympatier efter den här dagen:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0