som vanligt..

ja ni börjar väl vänja er vid den här typen av knäbilder. Jag har på mig mina kongobrallor som jag har fått av palmisen. Bästa brallorna, jag bara älskar dem.
Syrrans kommentar: Åh herregud vilka fula byxor! Det finns ju inget man kan ha till dem, vad ska man ha till liksom?
Jag: ALLT , allt passar till kongobrallorna men allra bäst passar ju såklart kongolinnet som hör till.
Syrran: Jag skulle inte ta på mig de där byxorna och gå utanför dörren för tusen spänn. På riktigt, jag skulle aldrig göra det.

Kommentarer
Postat av: -loa

Korsbandet?

(Det viktigaste är väl att byxorna är praktiska?)

2010-06-17 @ 11:10:54
URL: http://roslagsstoppet.blogspot.com
Postat av: ek

yes loa, korsbandet it is. och kongobrallorna är praktiska speciellt när man är korsbandsopererad:-)

2010-06-17 @ 11:51:22
Postat av: palmis

Kongo bralls for ever! Din syrra har ingent riktig koll på det här med mode va?! Kollade Blondi Bellas blogg där hon gick runt med HELA stället på stureplan...

2010-06-19 @ 09:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0