skratt

Eftersom det är sista dagen innan operation går jag som på helspänn vilket gör att jag har väldigt nära till nervösa små skratt. Det har varit positivt idag för de små nervösa skratten har liksom lett till att jag har kunnat skratta jättemkt och helt ohämmat. Ja när jag tänker på det så har jag faktiskt skrattat helt otroligt mycket idag och om man sen lägger till att det är dagen före operationen så har jag skrattat bautabautamycket. Tack till jompa,sis,jempa och alla er andra som har fått mig att skratta, det här ger energi.

Kommentarer
Postat av: jennie

Härlig bild! Du laddar upp perfekt inför operationen, skratta på och var glad bara! Jag håller alla tummar och tår för dig imorgon, det kommer bli bra det här och snart är du igång med pass 19- HEJAHEJA!! Stora kramar och en lyckatillspark!

2010-06-15 @ 20:45:25
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: Lisa

tack jennie!!!!! jag ska göra mitt bästa:-)

2010-06-15 @ 23:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0