redan hjälte

jag har bara varit här i några timmar+ en natt och är redan hela familjens hjälte. Inte för att jag har hjälpt till med några förberedelser inför midsommar och inte för att jag kommer kunna göra det (skadad, remember?) utan för att jag tog hand om en bålgeting. Jag har inga problem med småkryp, kan hålla spindlar och maskar och allt sånt där men jag är totalt hysteriskt rädd för bålgetingar insåg jag imorse. Nu har jag iaf lyckats ge den en smäll så den somnade in och familjen är räddad från plötslig getingdöd. Dessutom hade jag sinnesnärvaro nog att fotografera. Jag är ju otrolig. Grattis familjen till att ni har mig!

Kommentarer
Postat av: morsan

Vi är så lyckligt lottade som har dig!!!!

2010-06-26 @ 16:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0