rapport

Natten gick väldigt smidig och jag kände mig pigg och rapp när jag vaknade. Tog en bit bröd, två citodon och en penicillin och åkte till sjukgymnasten. Fick göra ett par övningar för att fixa rörligheten. Vet inte om hon bara ville peppa men hon sa att det såg j-igt bra ut och att jag låg på samma rörlighet som man ska ha efter en vecka. Jag blev såklart peppad och körde på för att försöka få knät så långt som det ska ha kommit efter två veckor men tröttnade ganska snabbt och ögonlocken blev tunga. Syrran körde mig till valhalla för ett snabbstopp och träffa laget som tränade och sen vidare till apoteket innan jag kom hem och landade i soffan. Nu mår jag inte alls särskilt bra. Illamående så jag vill inte käka, lite ont i knät men jag vill inte käka massa tabletter på tom mage och kylan känns inte kall, den som ligger på knät alltså. Känner mig lite dåsig men det kanske syns på bilderna? :-)

Kommentarer
Postat av: jennie

Alltså Lisa, den understa bilden kan ju vara det roligaste i år! Så jävla underbart att du delar med dig! :-)

2010-06-18 @ 12:18:08
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: Lisa

tycker du? men va roligt att den uppskattas:-) jag ser mig sådär i spegeln varje dag nuförtiden så jag känner liksom inte ens att det är några konstiga bilder ;-)

2010-06-18 @ 15:35:38
Postat av: jennie

Hahahahaha!!

2010-06-18 @ 23:17:30
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0